پیام خداحافظی نریمان رحمانی از ورزشکاران ، مربیان ، هیاتهای ورزشی و مردم شریف جوانرود

وَ قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَاناً نَصِيراً

به نام آن خالقی که آغاز و انجام کارها به پروانه ی سلطان ارادت و مشیت اوست

همکاران و دوستان درودی خالصانه نثار وجود گهربارتان

در بینش انسان مسلمان ، مسولیت چیزی نیست جز قبای از آتش مگر آنکه به حقش قیام شود.در قاموس مسلمان نیز هر نصبی عزلی دارد و هر آمدنی رفتنی لذا نه به نصبش مسروریم ونه به عزلش محزون .

خدای را شاکرم که رخصتی به بنده عنایت فرمود تا پس از4 سال و 7 ماه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم شریف وقدرشناس جوانرود وجوانان قهرمان وغیور این دیار و کسب تجربه در جوار دوستان و همکاران عزیزی چون شما که با دیدارتان چشمم روشن و قلبم گلشن می گردد، با چشمی گریان و دلی بریان به خداحافظی بپردازم

این 4 سال و 7 ماهی که مسولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود را عهده دار بوده فقط و فقط توفیق خدایی بوده است و اگر 3 سال متوالی مدیر نمونه شهرستان و استان نصیب بنده شده چیزی نبوده جز لطف خدا و همراهی همکاران محترمم در دستگاه مربوطه ، روسای هیاتهای ورزشی ، پیشکسوتان ،مربیان ، قهرمانان ، ملی پوشان ، حضور با نشاط ورزشکاران عزیز و حمایت بی دریغ ورزش دوستان جامعه.

تلاشم این بوده که در طول زندگی خود هیچ زمانی اهل تملق و چاپلوسی نباشم، رضای خدا را در نظر بگیرم و اگر هم موفقیتی بوده است، برای این بوده که برای رضایت افراد نباشد. هرچند با همه مردم، مسئولان و مراجعه کنندگان تعامل خوب و سازنده ای داشتم، هرچند اهل بده، بستان هم نبودم، سیاسی کار نبودم، سیاست زده نبودم. اهل هیچ روزنامه، سایت، حزب و دارو دسته خاصی نبودم.

ای نور دلم ، بندگی خلق روا نیست خواهم که به درگاه خدا بنده بمانیم

دوست داشتم کار انجام بدهم با کمک شما عزیزان. اگر بحثی بوده، حرفی بوده، دعوایی بوده، به قول آقای فردوسی پور، با هم اختلاف نظر داشتیم همه به خاطر کار بوده است، من یک مدیری که توسری خورده باشد نبودم و با تمام توان جهت رشد و توسعه ورزش و برافراشته شدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده و خواهم کرد.

ازفرماندار ُ مدیر کل محترم  ورزش و جوانان استان ُ مسئولین محترم ُ همکاران محترمم ُروسای هیاتهای ورزشی ، پیشکسوتان ،مربیان ، قهرمانان ، ملی پوشان ، ورزشکاران ، مردم عزیز و غیور جوانرود و تمامی کسانیکه برای توسعه و پیشرفت ورزش جوانرود کمک حال بنده بوده اند،  بر خود واجب می دانم همت والا و الطاف بی آلایش کلیه این عزیزان را بستایم و قدردان آنان باشم و استمرار لطف و محبتشان را در حق بنده بطلبم.

ضمن عرض خداحافظی و تقاضای حلالیت از شما سروران ارجمند و صمیمی ؛ امید آن دارم که الهه ی مودت ، ما را به عز وصال، متصل نماید.

دعا گویتان هستم که دل در قرب کرم است و جان در انتظار یار و در پیش رو ، حجاب بسیار؛

به دعا آمده ام هم به دعا دست بر آر که وفا با تو قرین باد و خدا یاور ما .

 

ارداتمند همه شما

نریمان رحمانی

نتایج شب اول مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان جوانرود

نتایج شب اول مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان جوانرود

بازی اول : سرابیان 4  ----- عکاسی مولوی 4

بازی دوم : دیار 2   -------- هورام 1

مسابقات بسکتبال جام رمضان شنبه شب در سالن حجاب جوانرود استارت میخورد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود ، رقابت های بسکتبال جام رمضان در ماه جاری همانند سال های گذشته با حضور 7 تیم  بسکتبال شهرستان جوانرود و یک تیم بسکتبال شهرستان روانسر شنبه شب در سالن ورزشی حجاب جوانرود بصورت دوره ای برگزار خواهد شد.

مسابقات فوتسال جام رمضان در جوانرود برگزار می شود.

 رییس اداره ورزش و جوانان جوانرود گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان با حضور 8 تیم در این شهرستان برگزار می شود.

نریمان رحمانی افزود: این تیمها به صورت آزاد با حضور 8 تیم بصورت دوره ای درسالن ورزشی2000 نفری شهید چمران تا پایان ماه مبارک رمضان با هم به رقابت می پردازند.
رییس اداره ورزش و جوانان جوانرود توسعه ورزش بین جوانان و نوجوانان و همچنین اختصاص تمام درامدهای حاصل از این مسابقات به خانواده های بی بضاعت را از اهداف مهم برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد.

درخشش ووشو کاران جوانرودی در مسابقات قهرمانی ووشو کشور

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود مسابقات قهرمانی ووشو کشور در تهران برگزار گردید که ووشو کاران جوانرودی با مربیگری جبار عبدی و سرپرستی بهمن محمدی موفق شدند با اقتدار کامل  5 طلا ، 2 نقره و 8 برنز کسب کنند.

درخشش بانوان کاراته کار جوانرودی در مسابقات قهرمانی غرب کشور

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود مسابقات کاراته قهرمانی غرب کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد که تیم کاراته بانوان جوانرود با مربیگری زهرا شیر محمدی موفق به کسب 4 مدال طلا ،7 نقره و 7 برنز شدند و در جایگاه سوم تیمی ایستادند.

ادامه نوشته

تنها استخرجوانرود در حال بازگشایی

جوانرود : رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود از تعمیر استخر شهرستان با هزینه نزدیک به 160 میلیون ریال خبر داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود از بازگشایی استخر این شهرستان پس از وقفه ‏ای چند ماهه در اینده ای نزدیک خبر داد.

نریمان رحمانی در گفت‏وگو با خبرنگار جوانرود هوال افزود: با توجه به وقفه به عمل آمده در استفاده از استخر شنای جوانرود و تامین حداقل ملزومات، این مکان ورزشی فردا با مشخص شدن برنده مزایده تا 4 روز آینده با باز گشایی استخر رسما فعالیت خودشان را آغاز میکنند.

وی گفت: تعمیر موتورخانه و تاسیسات، تعمیرات سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و بندکشی کف استخر، رختکن، نظافت و آلودگی‏زدایی استخرو بازسازی برخی نقاط داخلی، از جمله اقدامات انجام شده در روزهای اخیر بود که با هزینه ای نزدیک به 160 میلیون ریال انجام شده و بالأخره استخر را به مرحله بازگشایی نزدیک نموده است.

مهران رستمی ووشو کار جوانرودی بعنوان ملی پوش فیکس جهت اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب شد

دومین مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان جهت انتخاب نفرات برتر اعزامی به مسابقات آسیایی فیلی پین امروز شنبه 15 تیر در آکادمی ووشو برگزار شد که در وزن 52- کیلوگرم:مهران رستمی با مربیگری جبار عبدی از جوانرود از سد هادی فراهانی گذشت تا با 2 برد به عنوان نفر فیکس وزن خود جهت اعزام به مسابقات آسیایی فلیپین انتخاب شود.

ماریا قادر نژاد ووشو کار جوانرودی بعنوان ملی پوش فیکس جهت اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب شد

دومین مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی ووشوی جوانان کشورمان جهت انتخاب نفرات برتر اعزامی به مسابقات آسیایی فیلی پین امروز شنبه 15 تیر در آکادمی ووشو برگزار شد که در وزن 48- کیلوگرم:ماریا قادر نژاد با مربیگری سوده عزتی از جوانرود مقابل فاطمه بیرانوند به برتری رسید تا با 2 برد به عنوان نفر فیکس وزن خود جهت اعزام به مسابقات آسیایی فلیپین انتخاب شود.

پایان مسابقات پرس سینه چهار جانبه ثلاث باباجانی

مسابقات چهار جانبه پرس سینه ثلاث باباجانی با حضور چهار تیم از کرمانشاه ، جوانرود و ثلاث باباجانی در سالن تختی به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود پیمان محمدی و ایوب خدامرادی در اوزان 65 و 75 کیلو  از جوانرود به ترتیب اول و دوم شدند.

جهانگیر قیطولی مدال برنز مسابقات کشتی فرنگی پیشکسوتان کشور را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی اداره و.رزش و جوانان شهرستان جوانرود مسابقات کشتی فرنگی پیشکسوتان کشور به میزبانی تهران برگزار شد که جهانگیر قیطولی کشتی گیر پیشکسوت و ارزنده جوانرودی موفق شد با انجام کشتی های بسیار خوب مدال برنز این دوره از رقابت های کشوری را از آن خود کند.

همایش تجلیل از جوانان برتر شهرستان جوانرود برگزار گردید

جوانرود ،  با حضور جوانان برتر و مسئولین ادارات و ارگانهای جوانرود  و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه همایش تجلیل از جوانان برتر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود،  این همایش  که صبح امروز برگزار گردید  نریمان رحمانی رئیس اداره ورزش و جوانان جوانرود ضمن خیر مقدم به مهمانان و حضار این همایش طی ارائه متنی  زیبا از افتخار آفرینیهای  جوانان شهرستان جوانرود در عرصه های ورزشی و علمی در کشور و جهان اشاره نمود و گفت :  یکی از ویژگیهای این جوانان غرور آفرین ما غیرت و ایمان و اعتقاد به خداوند یکتاست.

ادامه نوشته

شهرستان جوانرود 32 دعوت شده به اردوی تیم ملی در رشته های مختلف ورزشی دارد.

جوانرود هه وال، شهرستان جوانرود 32 ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی دارد و چهار نفر به عنوان ملی پوش آماده اعزام به مسابقات آسیایی و ملی در حال تبدیل شدن به یک قطب ورزشی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی جوانرود هه وال ، رییس اداره ورزش و جوانان جوانرود با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از قطب های ورزشی است، گفت: جوانرود 32 ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی دارد و چهار نفر دیگر نیز به عنوان ملی پوش آماده اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی هستند.


ادامه نوشته

تیم بسکتبال بانوان جوانرود قهرمان مسابقات لیگ برتر استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان استان با حضور 10 تیم بصورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار شد که تیم بسکتبال بانوان جوانرود با انجام بازیهای قابل قبولی توانست قهرمان استان شد.

اعضای تیم :ماریه کریمی - مریم عظمی - زبیده فتحی - عذرا امینی - ثنا امینی - رضوان برزگر - شرمین مرادی - روزان نوری - سروه ظهرابی - شادی بهرامی - شلر عثمانی


بانوی سانداکار جوانرودی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود ، ˈماریا قادر نژادˈ بانوی جوانرودی است که موفق شد در پایان مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی ووشو جوانان، سهمیه حضور در اردوی تدارکاتی تیم ملی را کسب کند. قادر نژاد سانداکار وزن 48- کیلوگرم است و در کنار فاطمه بیرانوند باید در این وزن تمرینات آمادگی خود را دنبال کند.تیم ملی ووشوی جوانان بانوان خود را برای حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین آماده می کند.

سوده عزتی" ووشوکار جوانرودی نایب قهرمان مسابقات کاپ آزاد چین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ، وی توانست در وزن 56 کیلوگرم با درخشش و انجام بازی های قابل قبول برابر حریفان نایب قهرمان این مسابقات شود. این ورزشکار روز یکشنبه پس از بازگشت مورد استقبال گرم مردم و مسوولان شهرستان جوانرود قرار گرفت.  رییس اداره ورزش و جوانان جوانرود با اشاره به اینکه این شهرستان یکی از قطب های ورزشی است، گفت: جوانرود 32 ملی پوش در رشته های مختلف ورزشی دارد و چهار نفر دیگر نیز به عنوان ملی پوش آماده اعزام به مسابقات آسیایی و ملی هستند. نریمان رحمانی افزود:  شهرستان جوانرود چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب 38 هیات ورزشی دارد و به عنوان قطب ووشو کشور محسوب می شود.

ادامه نوشته

اردوی تفریحی ورزشی کونگ فو کاران جوانرودی به پالنگان بمناسبت روز جوان

اردوی تفریحی ورزشی کونگ فو کاراناز نگاه دوربین


ادامه نوشته

هامان پاداش قهرمان مسابقات تکواندو نونهالان استان شد

مسابقات تکواتدو قهرمانی نونهالان استان در خانه تکواندو کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود هامان پاداش تکواندو کار ارزنده جوانرودی در وزن نهم  با غلبه بر تمامی حریفان توانست با اقتدار کامل قهرمان استان شود.


سوده عزتی ووشو کار ارزنده جوانرودی نایب قهرمان مسابقات کاپ آزاد چین شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود مسابقات جهانی کاپ ازاد ووشو در کشور چین برگزار شد که سوده عزتی ووشو کار ارزنده جوانرودی در وزن 56 کیلو گرم توانست با درخشش و انجام بازیهای قابل قبول برابر حریفان نایب قهرمان این مسابقات شود.

بيش از 50 درصد از جمعيت شهرستان جوانرود جوان هستند ‏

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود، با اعلام اینکه بیش از 50 درصد جمعیت شهرستان جوانرود را جوانان تشکیل می دهند، گفت: باید تلاش کنیم از این نیروی های جوان که سرمایه های با ارزش کشور  هستند نهایت استفاده را داشته باشیم.
نریمان رحمانی به مناسبت هفته جوان(30 خرداد تا پنجم تیر) در گفت وگو با خبرنگار جوانرود هوال، اظهار داشت:جوانان ، اراده ای سترگ دارند و دل هایی دریایی و بزرگ ؛ که می توانند در آرامش سر سبز عشق ، نیکی ها و زیبایی ها را بسرایند و دری به خانه خورشید بگشایند .آنچه باعث محبوبیت جوان توبه کار در نزد خدای تعالی می شود ، این است که اگر چه فصل جوانی ، با دلبستگی های کمتری همراه است ، اما وقت بی پروایی ، کنجکاوی ، لذت طلبی و تنوع پروری است که جوان خام و راه نیازموده را به وادی خطرناک تجربه های ناشناخته می کشاند.


ادامه نوشته

رئیس اداره ورزش و جوانان صعود مستقیم و مقتدرانه تیم ملی به جام جهاني 2014 را تبریک گفت.

جوانرود هه وال،  پس از خلق حماسه سیاسی و حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری که جشن ملی را به دنبال داشت یکبار دیگر جوانان تیم ملی فوتبال شادی عمیق و ماندگار را در دل مردم به‌وجود آوردند که این اتفاق بزرگ، شایسته تقدیر و تشکر بسیار است.

نریمان رحمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در گفتگو با جوانرود هه وال اظهار داشت : اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود با تبریک پیروزی تیم ملی و صعود مستقیم و مقتدرانه این تیم به جام جهاني 2014 گفت : پیروزی غرورآفرین و شوق‌برانگیز تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار با کره جنوبی که منجر به راهیابی به جام جهانی۲۰۱۴ برزیل شده است ازعزم راسخ مسئولین وزرات محترم ورزش و جوانان، فدراسیون محترم فوتبال، کادر فنی و سرپرستی و بازیکنان این تیم در شادمانی مضاعف مردم ایران در خرداد ماه سال 92، سال حماسه سیاسی و اقتصادی و پس از حضور پرشور و حماسی مردم ایران در انتخابات حکایت می کند.

ادامه نوشته

همایش کوهپیمایی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در جوانرود برگزار شد

، به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) همایش پیاده روی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود ، به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص)  همایش پیاده روی  با حضور 150 نفر رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار گردید.

این همایش پیاده روی از پارک هلانیه جوانرود آغاز و تا روستای چشمه میران ادامه داشت و در پایان به قید قرعه به 20 نفر از شرکت کنندگان در این همایش هدایایی اهداء گردید.

ادامه نوشته

ثبت نام مدرسه فوتبال شهرستان جوانرود زیر نظر هیات آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود ، ثبت نام آموزش فوتبال پایه  در مدرسه هیات فوتبال شهرستان جوانرود که از 5 خرداد ماه آغاز شده است تا پیش از شروع کلاس ها و تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت .

این کلاس ها زیر نظر مربیان مجرب برای سنین 7 تا 14 سال تدارک دیده شده است و از تاریخ 1/4/1391 رسما آغاز خواهد شد.

خانواده ها می توانند جهت ثبت نام فرزندانشان همه روزه صبح ها از ساعت 10 الی 12 و عصرها از ساعت16 الی 19 به دفتر هیات فوتبال شهرستان واقع در جنب سالن وحدت پایین تر از زمین چمن مراجعه کنند.

پیست خاکی دوومیدانی شهرستان جوانرود بازسازی و ترمیم شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوانرود اعلام کرد پیست خاکی دوومیدانی شهرستان جوانرود بازسازی و ترمیم شد.
نریمان رحمانی در گفت‌وگو باخبرنگار جوانرود هوال اظهارکرد: ورزشکاران‌مان قبلا در پیست خاکی به سختی فعالیت می‌ کردند. دویدن در این پیست سخت بود و ممکن بود ورزشکار ما دچار مصدومیت شوند چرا که خاک آن کیفیت خود رو بطور کامل از دست داده بود و نصفی از پیست رو علفهای هرز در بر گرفته بود. که با تیغه زنی کامل پیست و برداشت خاک و علفهای هرز ان و جایگزین خاک تازه و تسطیح و غلتک کوبی ان  پیست بطور کامل بازسازی و به بهره برداری رسید.

ادامه نوشته

بخشنامه وزارت ورزش و جوانان

قابل توجه مدیران باشگاهها ، مسئولین اجرایی ، مربیان ، داوران ، ورزشکاران وسایر دست اند رکاران جامعه ورزشی کشور بنا بربخشنامه وزارت ورزش وجوانان به شماره 1/09971 مورخه 86/3/5 جهت تامین هزینه ها وحمایت های درمانی از جامعه ورزش کشور انجام هر گونه فعالیت ورزشی شامل شرکت در مسابقه ، تمرین وهرگونه کلاس آموزشی ورزشی بدون داشتن کارت عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورشی ممنوع میباشد.