هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

هواداران دکتر قالیباف در کرمانشاه

سیاسی.فرهنگی.تحلیلی.خبری

دکتر نادر نوروزی مدیر کل حقوقی


شهرداری تهران مدیریت کلیه ستادهای


دکتر قالیباف در غرب کشور را به عهده


دارد.

بنا بر اخبار رسیده این هفته آقای دکتر

قالیباف به غرب کشور مسافرت میکنند.

مردم هم می‌دانند دوره شهرداری دو مدیر قبلی چقدر تفاوت دارد…


حیدری طیب در گفتگو با بولتن نیوز : بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید در سیاست اخلاق اسلامی را رعایت کنیم

حیدری طیب در گفتگو با بولتن نیوز : بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید در سیاست اخلاق اسلامی را رعایت کنیم

ادامه مطلب ...

 

 

بنا بر اخبار رسیده اعضا رسمی ستادهای دکتر قالیباف در استان کرمانشاه تعیین شد.

وضع فعلی حاصل سوء‌مدیریت است

دکتر قالیباف در جمع خانواده شهدا:وضع فعلی حاصل سوء‌مدیریت است

مردم این سوال را از مسئولان دارند که اگر مشکل کشور کمبود پول و بودجه بوده است چگونه است روزیکه کشور 24 میلیارد دلار درآمد داشته با روزی که 120 میلیارد دلار درآمد داشته تفاوتی در کار مردم نبوده و هیچ گشایشی در کارمان نمی بینیم؟ و حتی وضعیت بدتر هم شده است .این نشان میدهد که حلقه گمشده« مدیریت » است که باعث شده این وضعیت به وجود آید.
 دکتر محمدباقر قالیباف بعد از ظهر دیروز با حضور در مسجد ارشاد اهواز در جمع خانواده شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و جمعی از شهروندان اهوازی به سخنرانی پرداخت
ادامه مطلب ...

عدالت بدون پیشرفت توزیع فقر است

شهردار تهران گفت : عمق استراتژیک نظام اسلامی در پیشرفت علمی ، توان هسته ای و قدرت نظامی و اقتصادی نیست بلکه عمق استراتژیک و اساس قدرت نظام ما در قلب یکایک مردم است و اگر مردم در دل خود پای انقلاب و نظام بایستند این انقلاب و نظام در همه عرصه ها به اوج خود خواهد رسید .
 
دکتر محمد باقر قالیباف در سومین همایش شورایاران که روز گذشته در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد با اشاره به وجود فرهنگی به نام "فرهنگ صلواتی" در دوران دفاع مقدس ، شورایاران را پرچمدار آن فرهنگ در عرصه خدمت دانست و گفت : انصافا شورایاران بدون حق و حقوق و هیچ گونه چشم داشتی در همه زمان در دسترس مردم هستند.


وی افزود: خداوند را شاهد می گیرم که از روز نخست حضورم در مجموعه مدیریت شهری تا کنون نه تنها ذره ای از باورم به شوراها کم نشده است بلکه بیشتر هم شده است و همواره این عزیزان را در کنار خود حس کرده ام.

ادامه مطلب ...

به حضورم در جبهه و دفاع از ایران افتخار می کنم

قالیباف در حاشیه افتتاح باغ پرندگان:

به حضورم در جبهه و دفاع از ایران افتخار می کنم/ پاسخ به تخریبها

ما اگر در زندگیمان به چیزی افتخار کنیم آن هم حضور در جبهه و دفاع از کشور است ما در مقابل همه کسانی که در مقابل کشور ما ایستاده‌اند می‌ایستیم و نگران این نیستیم که VOA بگوید که قالیباف یک فرد جبهه‌ای و نظامی است. بنده فردی نظامی به آن معنا نبوده‌ام بلکه یک رزمنده و مجاهد هستم که وقتی کشورم انقلاب و اسلام مورد خطر واقع شد جنگیده‌ام ...
ادامه مطلب ...

هرگز نگفته​ام نامزد نهایی ائتلاف سه​گانه هستم

دکتر ولایتی عضو ائتلاف پیشرفت : هرگز نگفته​ام نامزد نهایی ائتلاف سه​گانه هستم و قالیباف را معاون اول می​کنم

ادامه مطلب ...

جمعیت وفاداران، به کاندیداتوری دکتر قالیباف نظر مساعدی دارد

عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمعیت متبوعش به کاندیداتوری قالیباف نظر مساعدی دارد، پیشنهاد داد که نامزدهای ریاست جمهوری در این دوره فهرست مورد حمایت خود در انتخابات شوراها را ارائه دهند.

حبیب الله بوربور درباره فعالیت تشکل متبوعش در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: جمعیت وفاداران عضوی از جبهه‌پیروان خط امام و رهبری است و در انتخابات براساس تعهد و میثاق خود با جبهه عمل خواهد کرد، اما نظر مساعدش به محمد باقر قالیباف است.
 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر مسئولیت سنگین ریاست‌جمهوری تاکید کرده و گفته بودند افرادی که توانایی ریاست‌جمهوری را در خود می‌بینند، دواطلب‌ انتخابات شوند، افزود: ما براین باو‌ریم که قالیباف توانایی خوبی برای مدیریت قوه مجریه دارد؛ از این رو عباس شیبانی دبیر کل و تعداد دیگری از اعضای جمعیت به کاندیداتوری محمد باقر قالیباف نگاه مساعدی دارند، با این حال منتظر تصمیم نهایی جبهه پیروان هستیم.
 
عضو شورای مرکزی جمعیت وفاداران ادامه داد: مقام معظم رهبری ویژگی‌های رئیس‌جمهور را بیان می‌کنند و هیچگاه روی شخص نظر نمی‌دهند، به همین جهت معتقدم قالیباف ویژگی‌های ریاست‌جمهوری را دارد.
 
بوربور همچنین درخصوص انتخابات شوراهای شهر وروستا، اظهارداشت: شورای شهر تهران و شورای استانها باید هماهنگ با رئیس‌جمهور باشند. در این صورت فعالیت هایشان به خوبی پیش می‌رود. به خاطر همین پیشنهاد می‌کنم در این دوره از انتخابات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری فهرست مورد حمایت خود در انتخابات شوراها را ارائه دهند تا یک همسویی در انتخابات به وجود بیایید.
 
وی گفت: به احتمال بسیار زیاد این کار انجام خواهد شد و ستادهای نامزدهای ریاست‌جمهوری فهرست مورد حمایت در انتخابات شوراها را هم ارائه می‌دهند.

تحقق حقوق شهروندی مبتنی بر تکالیف متقابل فرد و حکومت

جرایم خرد، ناقض نظم عمومی هستند و مبنای جرایم بزرگ، نظریه پنجره‌های شکسته تمثیل شیشه ساختمانی است که رها شده و بچه‌ها به آن سنگ می‌زنند. با شکسته‌شدن شیشه‌های ساختمان، کم‌کم خانه غارت می‌شد؛ زیرا صاحبخانه‌ای نبود که از خانه محافظت کند؛ یعنی جامعه رهاشده بستری برای گسترش بی‌نظمی و در نهایت جرایم کلان است.
گروه قضایی- «حقوق شهروندی» مجموعه حقوقی است برای اتباع کشور در رابطه با مؤسسات عمومی مانند حقوق اساسی، حق استخدام شدن، حق انتخاب کردن و انتخاب شدن، حق گواهی دادن در مراجع رسمی، حق داوری و مصدق واقع شدن؛ بنابراین واژه مذکور از حقوق سیاسی است. مقوله «شهروندی» وقتی تحقق می‌یابد که همه افراد یک جامعه از تمامی حقوق مدنی و سیاسی برخوردار و همچنین به فرصت‌های مورد نظر زندگی از حیث اقتصادی و اجتماعی دسترسی آسان داشته باشند. ضمن اینکه شهروندان به عنوان اعضای یک جامعه در حوزه‌های مختلف مشارکت دارند و در برابر حقوقی که دارند، مسئولیت‌هایی را نیز در راستای اداره بهتر جامعه و ایجاد نظم بر عهده می‌گیرند و شناخت این حقوق و تکالیف نقش مؤثری در ارتقای شهروندی و ایجاد جامعه‌ای بر اساس نظم و عدالت دارد. «قانون» در گفت‌وگو با دکتر نادر نوروزی استاد دانشگاه مدیر کل حقوقی شهرداری تهران به بررسی ابعاد حقوق شهروندی و تکالیف متقابل مردم و حاکمیت در تحقق حقوق شهروندی پرداخته است.مدیرکل حقوقی شهرداری تهران در توضیح حقوق شهروندی گفت: حقوق شهروندی، بیانگر رابطه یک فرد با حکومت است مانند رابطه تابعیت که تکالیفی را برای دولت و مردم ایجاد می‌کند. فرد در قبال حکومت و جامعه باید قواعد و قوانینی را رعایت کند و به قوانین احترام بگذارد، از طرفی هم حکومت باید وظایف خود را در قبال شهروندان انجام دهد. در حکومت دینی، مبنای اختیارات حکومت، قرارداد اجتماعی، آن چنان که در غرب وجود دارد، نیست بلکه اصل حکومت از آن خداست که خالق هستی است و حق حکومت در یک سلسله مراتبی به بشر وارد می‌شود. بعد از پیامبر (ص) در فقه شیعه، ائمه و بعد فقها، حق حکومت بر مردم را دارند.
ادامه مطلب ...