روستای خانقاه

اجتماعیُ فرهنگی ُتاریخیُ مذهبیُ...

روستای خانقاه

اجتماعیُ فرهنگی ُتاریخیُ مذهبیُ...

آخرین وضعیت جاده «پیروسین»


متن نامه آقای تقی ویسی درتاریخ 91/1/21 پس ازاحداث جاده ووعملی نمودن قول وتعهدایشان درموردمسدود نمودن جاده مذکور:

خدمت تمامی دوستانی که دراین وبلاگ درخصوص اینجانب اظهارنظر نموده اند سلام عرض می کنم ضمن احترام برای انتقاد،پیشنهاد ونظرات شما عزیزان می خواهم به منظور روشنگری وتنویر اذهان عمومی مطالبی عرض نمایم:

1- تمامی دوستانی که مرا می شناسند گواه وشاهد می باشند که اینجانب از طرفداران حفظ محیط زیست بوده ونسبت به طبیعت وتمامی زیبائیهایی که نشان ازقدرت الهی هستند تعصبی خاص دارم وگواه عملی براین ادعا درختانی هستند که برقلل کوههای مجاور غرس نموده ام وتابستان گذشته برای حفظ آنها بازبان روزه وباظرفهای 20 لیتری به آنها آب رسانده ام .
2- دوستانی که مطلع هستند من درآن حوالی قطعه باغی خریداری نموده ام وقصدداشتم درآن باغ یک خانه باغ احداث نمایم وبرای سهولت درحمل مصالح وبا هماهنگی با هیئت امنای محترم ،اقدام به ایجادیک راه موقت ماشین رو نموده ام وقطعا نیت مسدود کردن مجدد آن را هم داشته ام ولی اکنون که متوجه شدم که چقدرباعث نگرانی وجدان های بیدار جامعه شده ام ازطلاگشتن پشیمان شده وبه همان مس بسنده می نمایم.
3- امیدوارم که اظهارنظر دوستان درپس نامهای مستعارفقط ازروی خیرخواهی بوده باشد وانشاالله قصد ونیت دیگری نداشته اند .
برای همگی آرزوی موفقیت دارم.







[ 91/03/07 ] [ ] [ مصطفی ویسمرادی ]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد