روستای خانقاه

اجتماعیُ فرهنگی ُتاریخیُ مذهبیُ...

روستای خانقاه

اجتماعیُ فرهنگی ُتاریخیُ مذهبیُ...

همایش تجلیل از داوطلبان نمونه هلال احمر کردستان برگزار شد +گزارش


طی مراسمی در سنندج
همایش تجلیل از داوطلبان نمونه هلال احمر کردستان برگزار شد
سنندج _ همایش تجلیل از داوطلبان نمونه و خیر جمعیت هلال احمر کردستان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس،  طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی جمعیت هلال احمر، استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استانی و محلی از داوطلبان نمونه، تلاشگر و خیر جمعیت هلال احمر کردستان تقدیر به عمل آمد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: برگزاری این همایش تجلیل از خدمات داوطلبانی است که خدمت به همنوعان و آسیب دیدگان را در سر لوحه کار خود قرار داده و بدون چشم داشتی عاشقانه فعالیت می کنند و همچنین فرهنگ سازی و نهادینه کردن این اقدامات از اصول انساندوستانه سازمان است.

دکتر آرش لهونی افزود: خدمات داوطلبانه جزء اصول جمعیت هلال احمر است و جمعیت بدون در نظر گرفتن هر گونه تبعیض از نژاد، رنگ و مذهب به همه انسانها ارائه خدمات می دهد.

لهونی گفت: تشکیلات اداری هلال احمر جواب گویی بحرانها و حوادث نیست بلکه با استفاده از حضور داوطلبان آموزش دیده و سازمان یافته جمعیت میسر و شدنی است.

وی افزود: برنامه همای رحمت در ماه مبارک رمضان، همای فرشتگان، طرحهای جهادی و نیکوکاری به روستاها و جمع آوری کمک های مردمی به آسیب دیدگان و نیازمندان سومالی و زلزله زدگان استان وان ترکیه از جمله اقدامات چند ماه اخیر است که توسط جمعیت هلال احمر و به ویژه داوطلبان انجام شده است.

در پایان مراسم ضمن اجرای نمایش و موسیقی کُردی از فعالان و داوطلبان برتر و خیر جمعیت هلال احمر استان کردستان تجلیل شد.شایان ذکراست که پدرارجمند دکترلهونی مدیرعامل جمعیت مذکور، جناب آقای برهان لهونی مدیرکل سابق اداره امور اقتصادی ودارائی استان کردستان نیز در این جلسه حضورداشتند.

گزارش مصور:








نظرات 1 + ارسال نظر
خه مبار هه ورامی جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://http:/khambar.blogfa.com

سلام دوست عزیز من جهت معرفی خود در فضای مجازی قبل از انتشار دیوان اشعارم اقدام به افتتاح یک وب نموده ام امیدوارم که به وب من بیائید و در صورت صلاح دید من را با نام خه مبار هه ورامی لینک کنید تا من هم شما را لینک کنم. با تشکر موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد