روستای خانقاه

اجتماعیُ فرهنگی ُتاریخیُ مذهبیُ...

روستای خانقاه

اجتماعیُ فرهنگی ُتاریخیُ مذهبیُ...

ئه ی وه ته ن...


ئه ی وه ته ن پاییز به خیربی ،چونکه ئیستا باومه

گه رم وساردی فه سله که ت  عه ینه ن دله ی شیواومه

با  ره شت  ئاهی  ده رون و هه ورت هه ر وه ک چاومه

نم نمی باران ئه باری وه ک تکه ی زوخاومه

شاخ وداخی تو نمونه ی جه رگی هه ل قرچاومه

درمناطق بیابانی وکم درخت فصل معنای چندانی ندارد ولی خانقاه تمام فصولش دلنشین وتماشایی است.








نظرات 1 + ارسال نظر
عدنان جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ

سلام خوبید خسته نباشید راستش من اصالتاً خانقاهی هستم گفتم با اجازتون بعضی از این عکسای سایتتونو که مربوط به خانقاه بود را با ذکر منبع در پروفایل شخصی خودم گذاشتم که دوستامم ببینن گفتم ازتون اجازه بگیرم. سپاس

سلام همشهری

اجازه منم دست شماست فقط اگه میشه آدرس خودتونم بدید منم از پروفایلتون بادید بکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد