روستای خانقاه

اجتماعیُ فرهنگی ُتاریخیُ مذهبیُ...

روستای خانقاه

اجتماعیُ فرهنگی ُتاریخیُ مذهبیُ...

بهت می بالم وافتخارمی کنم خانقاه من

باعرض سلام وادب واحترام خدمت تمام مردم محترم وشریف روستای خانقاه من عضوی کوچک که دستی درقلم دارم، این گونه قلم این حقیربرای روستایم ومردم محترمش نوشت وازطرف من این شعرتقدیم به روستای خانقاه ومردم محترمش .

بانهایت احترام خاک پایتان سیداحسن احمدی.

وب سایت شاعر.

www.ahsan68.blogfa.com

بهت می بالم وافتخارمی کنم خانقاه من

بگم براتون ازروستای خانقاه

روستای پاک وسرسبزوزیبا

بگم براتون ازمردم پاکش

مردمی ساده وهم رنگ خاکش

بگم براتون ازفصل بهارش

بایدببینیدبه چشم، قشنگی روستاهای کنارش

بگم براتون مردمش چقدرمهربونن

همه یک رنگ وزلال مثل آسمونن

بگم براتون نشستن درخانقاه داردچه صفایی

همه باهم رفیق ونیست بین مردمش تنهایی

بگم براتون ازمهمان نوازی

هرکی بیادبرنمی گرده ناراضی

بگم براتون ازچشمه های قشنگش

هرکسی بیادوبیاره باخودش دل تنگش

بگم براتون بیایدتاببینیدروستای خانقاه

واستون می مونه ازش خاطره های زیبا

بگم براتون الهی همیشه پایدارباشی خانقاه

این شعرتقدیم به مردمش که خیلی هستن باصفا

بگم براتون سخته ازش دل کندن

بهت می بالم وافتخارمی کنم خانقاه من

20/2/89شب دوشنبه ساعت23:57دقیقه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد